
Facebook i podobne social media już od ładnych paru lat służą za jeden z najbardziej podstawowych kanałów komunikacji. Relacje oraz rozmaite interakcje pomiędzy turystami a prowadzącymi obiekty noclegowe hotelarzami nie są tutaj żadnym wyjątkiem. Ba! Na branżowym rynku są już takie rozwiązania, które do podstawowych funkcjonalności mediów społecznościowych dodadzą pełnoprawny, internetowy odpowiednik klasycznej recepcji.
Booking engine kluczem do wszystkiego
Rzecz w tym, żeby zainwestować we właściwy program hotelowy. Taki, który oferuje nie tylko skomputeryzowany grafik na recepcję, ale też szereg efektywnych funkcjonalności. Tego rodzaju “ficzery” potrafią aktywnie wspomagać sprzedaż pokoi. I to pomimo tego, że nie wymagają praktycznie żadnego nadzoru ze strony personelu czy właścicieli ośrodka wypoczynkowego. Jednym z takich elementów jest właśnie booking engine. Moduł służący do prostej implementacji internetowych na strony www.
W przypadku programu hotelowego NFHotel ten element równie dobrze współpracuje z klasycznymi witrynami www, co mediami społecznościowymi. Konfiguracja całości nie jest specjalnie skomplikowana, co niewątpliwie zwiększa opłacalność inwestycji w ten system. Oprogramowanie pozwalające załączyć rezerwacje online w najczęściej odwiedzane miejsca w sieci niewątpliwie zwrócić w ekspresowym tempie. Podobnie szybko zacznie też zwiększać zyski.